asli- şöyle düşün normal doğumda da sezaryende deok iyi ve çok kötü geçti diyenler var. Senin hikayen de sana özel olacak ve ne ldar zorlarsan zorla bebeğin nasıl gelmek isterse öyle gelecek. O yüzden bence kendini rahatlatıp, gerçeklerle yüzleşip, bir de psikolojik destek alırsan daha kolay olur herşey. Yoksa annelik kutsal her doğum da kendine özel elbette