Hanimlar dun oglum sarilik degeri 13 cikti asla uyandiramadim baygin sekikdeydi hasteney gittik yatis yapildi bugun degeri 7 dusmus geri aldim oglumu gekdiginden beri gene ayni asla uyanmiyor zorla besliyorum 3 sattir gozunu acmadi. Ben bu cocugu nasil uyandiricam topugunu sıktım agliyor ama goz acilmiyor burnunkopacak tepki vermiyor bile