Happymom34
Yok hastane zaten bebek dostu bi hastane isteğe bağlı sezeryani bile soylemiyorlar ve yüksek fiyat koyuyorlar öyle oldukları için doktor açısından da benim doktorum ne normal ne sezeryan olarak bakıyor bebeğin gidisatina gore ilerliyor eger bi sorun yoksa normal doğum olarak ilerliyorsun benim problemim var o yüzden henüz belirsiz