Eda038 Kızlar şuan 37+3üz sizce epidural mi olsam normal doğum mu bilemedim size sormak istedim epiduralin sıkıntılarını yaşayan var mı?
Eemly Benim ilk doğumum epiduraldı çok memnundum ıkınma sorunu oluyor evet ama en azından uyuşukluktan sonra direk ayağa kalkabiliyorsun hayırlısıyla bu seferde epiduralli normal doğum istiyorum acı eşiğim çok düşük çünkü sezeryandan da korkuyorum