Gulnuripeksoylu canım kanama 3 gün içinde durdu ben şimdi 20 haftalığım doktorum hala ultrasonda der bak şurası kanamıştı ya izi duruyo diye ama zararı yok tabi geldi geçti. İkinci gebeliğim bu ilkinde böyle bişi yaşamadım ilk defa bunda yaşadım ve çok korkmuştum ama araştırınca çok yaşayan olduğunu duydum. Bebekte bi anomali yoksa sağlıklıysa bebek tutunur düşmez korkma. Tek başına kese kanaması çok büyük bi anlam taşımıyo ama tabiki dikkat etmen şart ilacını mutlaka al çok etkisi var