gizemyakup Başına gelen var mi kızlar?? 😒 27+6 haftalık hamileyim kahverengi lekelenmem oluyor. Neden olduğunu bilen var mı
defnezumram gizemyakup benimde öyle oluyordu ya çok yorulmuşsundur yada idrar yolu enfeksiyonun vardır benim çok yorulduğum bi gün kahve lekelenmem oldu peçeteye geliyordu kanama şeklinde değildi ama kültürde verdim idrar yolu enfeksiyonu da çıktı
gizemyakup Muhkub60 sümüksü değil. Dün kontrole gidip kan idrar vermiştim her şey normaldi bugün 2-3 kere damla şeklinde farklı zamanlarda oldu🤧
gizemyakup defnezumram idrar kültürü vermedim de dün idrar tahlili yapılmıştı kontrolüm vardı temiz çıktı. Bende dün biraz fazla yordum kendimi ondan mı oldu diye düşündüm 🤧
Haticeakcy gizemyakup bende aynı haftadayım canım benimde oldu üç dört sefer. Alttan muayenede oldum doktor bi sıkıntı yok dedi. Sadece sanırım hafif bi mantar yada enfeksiyon varmış onun için fitil verdi. Bebekle alakalı değilmiş
defnezumram gizemyakup canım zaten doktorlar bizim için adet kanaması gibi olan kanama tehlikeli diyor bu dönemde bebek ağırlaştıkça rahime hatta bütün organlara baskı yaptığı için olabilir artık dedi doktorum
gizemyakup Haticeakcy önemli bir şey varmış gibi bir his yok içimde ama birden fazla tekrarlanınca ihmal etmeyeyim diyip hastaneye gidiyorum şimdi 😏