9+2 deyim, midem çok bulandığı için prilam aldım ama onu da gece yatmadan önce kullanıyorum, akşama etkisi geçtiği için mide bulantılarım geri geliyor. Keşke kusabilsem, midemde yumru gibi kalıyor her şey.
Saç dökülmesi benim hamilelik öncesi de vardı aynen devam ediyor, bu gidişle kel olarak doğuma gidicem gibi :/