Tgcccc Kızlar bir haftalık bebeğim var ağlamıyor ama gaz sancısı olduğunu biliyorum ayaklarını sürekli kendine çekiyor,bazen donup kalıyor gaz çıkarıyor ama bebeğim rahatlamıyor kıvranıyor yani ne yapabilirim ben
Nurr_22_22 Tgcccc doktorunuza gösterin gaz damlasi verir bakliyat tüketmeyin bir süre bir de kimyon çayı için yemeklerinize kimyon ekleyin rahatlamazsa rezene de iyi geliyor
ozgegundogdu1903 Tgcccc karnına masaj yapım YouTube da var videosu ve ayaklarını karnını doğru itin rahatlayacaktır
Tgcccc Nurr_22_22 tüketmiyorum kimyon cayı iciyorum bütün yemeklerme kimyonu bocaliyorum resmen.ama sütüm gaz yapıyor gibi hissediyorum tazyikli akiyo cunku
Tgcccc femme tazyikli akan süt de gaz yapar.Benım suan oyle resmen fıskırıyor cocuk boguluyor icerken ayrıca on sütü aldıgı icin sürekli gaz oluyor
Melegimm_2509 Gazdan o kadar çektim ki gaz damlası da şu çok iyi diyemem deneyip hangisi iyi gelirse devam edeceksin. Yemeklerime dikkat ettim biogaia probiyotik damla ve metsil bize çok iyi gelmişti