38+5′ten selamlarr, bizim kız biraz inatçı çıktı.Her gece yalancı sancılarla bizi kandırıyor 🥺 Doktorum gebelik şekerim olduğu için son 10 günde kendi rızasıyla geldi geldi yoksa suni ile müdahale edeceğim yatışını vereceğim dedi. Çok heyecanlandım Allah’ın izniyle en geç 10 gün sonra kızıma kavuşuyorum. Sizlerin şafak kaç? 😍 Yorumlarda buluşup dertleşelimmm