melekeflin ben memnun kalamadım açıkçası. 12 haftalıkken kıpkırmızı kanama ile gittim aciline. Alttan muayene edildim,üstüne doktor düşük yapıyosan yapıyorsundur bişey yapamayız dedi 🙄 gönderdiler. Eşimin içine sinmedi özele gittik. Meğerse plasenta Rahime yakınmış o yüzden oluyormuş hemde normal ultrasonla muayene de anladı doktor. Onlar alttan bakmasına rağmen nasıl göremez anlamıyorum…