derya4638 39+5. Haftadayım bugün nst de sancı çıktı 1cm de açılma varmış nişanimda geldi. Doktor yatış verelim dedi ama sancı hissetmiyorum ben beklemeli miyim sizce
EmineTarik derya4638 zamanın gelmiş ister sancını evde çek ister hastanede hastanede suni sancıyı hemen bağlarlar evde açıklık artsın diye bekleye bilirsin ama korkarım dersen yatışın yapılsın rabbim bir avazda kurtarsın ❤️