Roro37 Kızlar doğum sonrası için korse aldınız mı? Ben şu an sütyen bile takamıyorum sıkıyor beni doğum sonrasında korsenin faydalı olduğunu düşünüyor musunuz? Aldıysanız nasıl birşey aldınız acaba
sselinn Roro37 bence yüksek bel toparlayıcı tayt daha mantıklı. O yara yeriyle korse takmak çok zor bence
tostperisi Roro37 şundan aldım dün geldi takmaya başladım sezeryan oldum bugün 9. Günüm doktora falan sormadım açıkçası ama rahatım aşağıya toplanıvermiyor
Madeinpelin Bir de normal doğum ve sezeryan doğum göbek kalıntısı aynı mı acaba burada beklemekteyim 😇
Roro37 Madeinpelin sezeryanda korse olayı ne kadar zaman sonra takılıyor acaba 🤭 orası da ayrı bir soru
Busraarsub Roro37 ilk dogumumda bana 3 _4 gun sonra takabilirsin demislerdi ama ben dikislerim zarar gorur korkusuyla takmamistim allah kismet ederse 2. De takacam