Herkese merhaba öncelikle 1.5 yaşında bebeğim var 2. Ye hamileyim emzirmeyi kesmeli miyim doktorla salı günü konusucam da buraya da yazmak istedim bilgisi olanlar yazabilir mi acaba bi zararı olur mu bazıları hemen birsk diyor internet emzirmede bı sıkıntı olmuycagini söylüyor