_nr_ bende de yerleşme kanaması olmadı bulantım 7. Hafta itibari ile başladı şu an 17 haftalığım bebeğim gayet sağlıklı. Endişelenme yani herkeste yerleşme kanaması olmuyor 9 ayını hiç bulantı olmadan geçiren insanlar tanıyorum . Kişiden kişiye farklılık gösteriyor