ozlemozz normal ya da sezeryan olmalı gibi bir önerisi yok. Eğer normale uygunsa normale olmuyorsa sezeryana yönlendirecektir elbet ancak cv si çok güçlü bir hekim. Şuana kadar 25bin doğum yaptırmış birisi kendisi.. tecrübe önemli.
Ben şuan 35haftalık oldum. Epidural için anestezi uzmanı ile bile görüştüm.. umarım sağlıkla sıhhatle alırız bebeklerimizi kucağımıza..
Bu arada dr seçimi tabi ki size kalmış bir şey.
Ben memnunum. Hem dr dan hem hastaneden..