Elifcik2121 Gaziantep Özel hastanede sezeryan ve doğum fiyatları ne durumda,doktor hastane önerisi olan yardımcı olabilir mi?
Elifcik2121 boymomyz hahahah evet ben zam gelmiştir diye güncelledim ikiz için ekstra ücret alıyorlar sanırım
Elif380 @Elifcik2121 bende burada bekleyeyim bende Gaziantep/Nizip’te yim 7+0 olduk bugün haftaya bebeği görmek için gideceğim inşallah görünür pazartesi gittiğimde kese vardı sadece devlete gitmiştim bu sefer özele gideceğim
Elifcik2121 Birmelekbirbebekannesi çok Yüksek fiyatlar ya doktor hastane araştırıyorum bende devlete gitmek istemiyorum ama bu fiyatlar da olunca acıyor insan ya az para değil
boymomyz Elifcik2121 Gecen gittim ptesi dedim doğumu 31 i yapalım 1 i zam gelir felan die , seni etkilemeyecek dedi rahat ettim 😅 Senin ikiz mi canım . Sormak gerek aslında ya .
Zanaaa Ben de Birecik deyim ama Antep e geliyorum hastane için. Ncr ye gidiyorum Emel peri hocaya çok memnunum doğum fiyatlarını bilmiyorum ama me kadar olsa da el mahkum vereceğiz
Madeinpelin Zanaaa ben de emel peri ye gidiyorum geçen hafta sordum sezeryan 11 bin normal 9 binmiiiiiş
Elifcik2121 boymomyz bu hafta bende geleceğim bakalım bende 1 ne kadar dayanalim diye istiyorum 10 a razı oldum da
boymomyz Elifcik2121 ptesi kontrole gtcem defaya , bi arkadaş var oda defaya gidiyor normali bekliyordu gelmedi bebişi ptesi oda gidiyor . Onun bebiş 38+5 sanırım ben 37+1 hadi bakalım zorlayalım hangimiz daha erken doğurcaz 🫢