YagmurDaskn Seherr Benim hep sancım oluyordu sürekli lavaboya gidip bakıyordum adet ağrısı gibiydi. Ve iştahım yoktu. Belirtilerim bunlardı herkese göre değişir tabi 😊😊
Mevaninannesiii Arzu325 canımm galibası fazla 29 ekimden bahsediyosun biz ocaktayız bilmemm farkındamısın😁
YagmurDaskn Sedef93 Ben 8 aylık evliyim. İlk aylar korunduk 1 buçuk ay sonra bıraktık korunmayı. 6. Buçuk ay denedik bu ayda olmasa tedavi olcam dedim. Bir baktım hamileyim 😊 sıkma canını herkesin farklı oluyor
YagmurDaskn Gamze1906 üzülme canım rabbim hayırlı ve sağlıklı evlat nasip etsin hepimize. Hayırsız olacağına hiç olmasın daha iyi