Heloo63_ bizde sizin gibi söylemedik ve en az 20. Haftaya kadar söylemeyi düşünmüyoruz. Aynı şekilde ilkinde kürtaj oldum 17 haftalıkken kalbi durdu ve bütün aile biliyordu.. nazar değiyor ya özellikle çok istenilen bi bebekse herkes sizden bu haberi bekliyorsa enerjileri çok etkiliyor.. bence bekleyin biraz daha.. başta söylemediniz diye üzülürler ama bence anlarlar sizi. Ben karnım iyice belirgin olana kadar söylemeyi düşünmüyorum