Mlkgksn hayır sezeryandı kilosunu bilmiyorum 15 günlükken kontrolü olacak doğum kilosu 3600 dü ödem vs gitti derken düştü biraz gelişimi de iyi maşallah sadece sarılığı geçmedi henüz haftasından önce doğan bebekler de uzun sürüyormuş sanırım birde bizim aramızda kan uyuşmazlığına bağlı sarılık da var onun dışında birşeyi yok çok şükür