Kızlar hamileliğin başından beri 50 mg tsh ilacı kullanıyorum. Şuan 18 haftalığım tsh 2.50 ama t3 ve t4 düşük . Yani kan verdiğim yerde referans araşığı T3 için en düşük2.30 iken benim 2.11, T4 için em düşük 0.89 iken benim 0.69 . Nette bebeği etkiler diyende var etkilemiyor diyen yaşayan var mı yani tsh normal ama t3t4 düşük ?