36 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim sezeryan olacağım ilki öyle olduğu için maalesef 😕 iki gündür yoğun bir ishal var karnımfa ağrı var çok fazla ara ara kasıklarıma giriyor ama oturunca geçiyor ve ayaktayken alta baskı çok oluyor acı okuyor aynı zaman da alt tarafın acısı yatakta yatarken dönerken de devam ediyor tabi ama uzanınca sancı falan kalmıyor ayakta dolanınca hem kasılıyorum hem de ağrım oluyor ve karnım iki gündür taş gibi diyebilirim hiç yumuşamadu hastaneye gitsem mi acaba bilemedim böyle doğumu başlayan var mı