Kızlar merhaba geçen hafta kuzenimin düğünü vardı baya oynadım hopladım zıpladım ve eve geldim tövbe ettim daha düğünde oynamıcam doğana kadar neyse bugün de içim el vermedi doktora gittim ve yüksek bi ihtimal kız dedi tabii kesinleşmesi için 2 haftamız var ama kıza benziyor dedi
Sizce sonraki haftalarda değişir mi yazar mısınız