Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 38 gün oldu doğum yaptığım günden beri kanamalarım çok fazla da değil ama az da değildi sonra kesildi tamamen 2 gün önce adet olur gibi kahverengi akıntım geldi tekrar ve kanamam başladı bu sefer gerçekten adet kanaması gibi yani bu normal mi sorduğum herkes 40. Gün dolduğunda kanamasının bittiğini söylüyor benimki aksine geliyor bitmiyor