Zekiye45- Selam kızlar sizce bu sene erkek senesi mi yoksa kız senesi mi benimde prensesim oluyor çok şükür ama etrafımdaki herkesim çoğu hep erkek oluyor sizin etrafınızda da öyle mi merak ettim😀
Yazmelegi_ Zekiye45- iki arkadaşım doğum yaptı kızları oldu biri hamile kızı olcak benimde kızım olcak
Zekiye45- minikmucizeemaak Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım😍 umarım gönlündeki olan olmuştur 😍
minikmucizeemaak Zekiye45- Aminnn, Hepimize inşAllah canım. Aslında kızı erkeği yok en önemlisi sağlıklı olması ama tabi gönlümden geçen ilk erkek bebişim olmasıydı 🥹🫶🏼
Yazmelegi_ Zekiye45- heyecan korku bir arada vallahi kavuşmak icin sabırsızlıkla bekliyorum,sizde sağlıkla kavusun inşallah 🌸
Zekiye45- Yazmelegi_ inanırım canım Allah bi şekilde yarım ediyor korkma güzler şeyler bunlar amin inşallah çokk sağol🥹🎀🌸
Zekiye45- minikmucizeemaak öyle tabikide eli ayağa düzgün olsun sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil ama ilklerde de gönlünde yatar ya insanın o anlamında sordum Allah kalbine göre vermiş sağlıkla gelsin inşallah 🥹🥹😍
minikmucizeemaak Zekiye45- Aminnn hepimizin sağlıkla gelsin inşAllah zaman su gibi geçsin sağlıkla kavuşup sağlıkla büyütelim 💙