3Tospikannesi Merhaba,
Gittiğiniz hastanenin, SGK ile anlaşması varsa; hamile olduğunuz için devletin tanıdığı hak ile "analık sigortası’ndan faydalanıp, SGK’lı gibi ödeme yapabilirsiniz ayrıca çocuğunuz da 18 yaşına kadar devlet, üniversite hastanelerinde ücretsiz muayene, tedavi hizmeti alabilir.
Hastaneye gittiğinizde; veznede analık sigortasından yararlanmak istiyorum demeniz gerekiyor.