Kızlar 34 haftadayım 30 haftada karın çevresi 28+4 uyumlu çıkmıştı. Doktor haftaya tekrar gel kan akımına vs bakalım demişti gittim suyu kan akımı normaldi diğer hafta ölçüm için tekrar çağırdı gittim bu kez tüm ölçümler totalde 2-3 hafta geri görülmüştü bunun üzerine 4 gün sonra kontrole çağırdı bugün gittim 34 hafta kan akımı suyu hareketi güzel dedi nst girdim tahlil verdim öğleden sonra doktor yoktu wpdan konuştum 37. Haftada gel dedi aklım karıştı. 4 gün kontrol süresinden 3 haftaya nasıl çıktı 😕 aksine 34 ten sonra kontrol sıklaşmıyor mu??