NewMom__
Üst kemiğin dar ama istersen normali deneriz dedi doktorum bende bekliyorum hala. Çok keyifci benimki😂38+4 olduk tık yok. Doğumum her an başlayabilir herşey olabilir benim doktorum yıllık izine çıkmış birde onun gerginliğini yaşıyorum. Hastanede hangi doktor varsa tanımam etmem o girecek şimdi doğuma. Ne kadar saçma yapılan