Kubracigimm Hemsire27 ck_eventdesign çikolatası çok lezzetli , işçilikleri de çok güzel. Çok beğenerek yedik biz 👍🏻
Evafor Hemsire27 tanıdığınız bildiğiniz bir yer yokmu mesela sütlüce gibi gidin ordan alın daha iyi internette güven olmuyor maalesef
Hemsire27 Ebraz Instagram’da çikolata atölyesi diye bir sayfa var görünüşleri çok güzel ama emin olamıyorum ben
Madeinpelin Kargodan gelene kadar erimiyor mu acaba neden şehrinizde yaptırmıyorsunuz acaba . Ben arabayla eve getirene kadar eridi de 😅
Evafor Hemsire27 bilmem ki bizim burda sutlucede 220 TL kg etiket de aldım misal kendim yapicam en azından bilindik bir yer diğer türlü kakao şeker ne ararsan var içinde orj çikolata değil.diyene aşırı denk geldim
Evafor Hemsire27 benim cam kutum var çok önceden aldık 150 TL e şimdi 300 TL olmuş araştırmak lazım biraz 100 adeti 220 TL burda olmadı burdan alın 🤭
boymomyz Hemsire27 güzel canım beğendim ☺️ Gelirken hafif erimeye geçmiş serin yere koydum şeklinde bozukluk olmadı şükür . Bütün arkadaşlar burdan yaptırdık . Hastane çıkış tulumumu attım bu modelden istiyorum dedim yaptılar ☺️
mnli Hemsire27 ben çikolatayı hacı şeriften yaptırdım buz aküsüyle geldi erime olmadı zaten senelerdir alışveriş yaptığım bir yer sonra cam kutuya koydum solmayan güllerle süsledim instagram sayfamda görseli var manolya concept event oraya bakabilirsiniz