Delidolu Kizlar ne yapacağımı bilmediğim için yazıyorum az önce sarı leke gibi lekelenmeler gördüm normalmi 6.5 haftaligim
Beyzanrrr Delidolu bol bol su iç ayaklarını üsutme pis tuvaletlere oturma enfeksion olmussun eğer ilerlerse bebege de zarar veriyor
BetulT Delidolu canım hiç ağlama ben de çok korkuyordum başından beri var bende koku kasinti yoksa olur demişti doktor. Arkadaşların dediği gibi bol su iç ben şu an 38.haftanin içindeyim korkma benim hep oldu
Beyzanrrr Delidolu bende oluyor hemen enfeksion kapıyorum her bünye tabiki de farklı olabilir siz zarar görmeyin die bildiklerimi söyledim
December Delidolu neden ağlıyorsun merak etme hicbir sey olmaz benim hala geliyor leke. 19.haftadayim bol su iç geciyor o zaman. Ağrı yanma kötü bir koku yoksa kendiliğinden geçiyor.
BetulT Delidolu ki koku kasinti olsa bile her şeyin çözümü var gidersin fitil falan verir doktor .bana doktorum ilk zamanlar için ılik suya elma sirkesi köy biraz taharetlen demişti yaptım ben d iyi geldi biraz
Delidolu December bilmiyom ya aşiri duygusallık sardı beni sanki duvarlar üstüme geliyo gibi bide bu olunca sahada kötü oldum
December Delidolu duygusallık çok normal maalesef hormonlar değiştiği için ruh halimiz her an ağlamaya hazır :) bu olayı kafana takma çok rahatsız ederse doktorunla görüşürsün rahatsızlığına uygun ilaç verir geçer gider sakin ol lütfen :)
Beyzanrrr Delidolu evet insanin konuşmaya gerçekten çok ihtiyacı oluyor ama karşıdaki anlaması lazım siz üzülmeyin sakın ağlamayın bana yazın konuşuruz