tubik7 Arkadaşlar merhaba, 24. Hafta kontrolünde doktor kanın çok düşük takviye verebiliriz bu şekilde doğuma girmek istemeyiz dedi. Sabah akşam ferro kullanıyorum kapsül. Başka ne yapabilirim beslenmeyle destekleyen var mı ?