Merhaba hanımlar burada daha önce bir sürü çoğul gebelik postu açtım siz de çok yardımcı olmuştunuz.
Çarşamba günü 15:45de kontrol randevum vardı hatta o kadar rahat gittim ki arabayla tek başıma ama hafif karın ve sırt ağrılarım vardı nstye girdim çıktım muayeneye geçtim. Doktor nst sonucunu görür görmez çok fazla sancın var hemen ultrasona bakalım dedi. Ama çocuk o kadar aşağı inmiş ki değerini ölçemedi bile. 5 cm açıklık baş geliş ilk bebeğim ama ikincisi makat olduğu için acil sezeryana alındım. Saat 18:00de odaya geldim ardıma bebeklerim geldi biri 2800 biri 2080 gram doğdu sağlıklılar çok şükür evimizdeyiz Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin