Ben normal pijama takımı koydum evde giydiklerimden 2 takım 2 tanede gecelik koydum fotoğraf çekimi falan olmayacağı için iyi bir şey almadım bi aksilik çıkmazsa normal doğum olacak hayırlısıyla ertesi günde taburcu zaten 36+3 deyim 25. Haftada çantam hazırdı bekliyor tetikte