Bir konuda tecrübelerinize ihtiyacım var kızlar. Ben 14h hamileyim de arada kahverengi akıntı oluyor. Doktor bir şey bulamıyor. Bir arkadaşım ayaklarını üşütme dedi. Kendini sıcak tut dedi. Kasıklarımda da ağrı oluyor. Malum yaz ayındayız tüm pencereler açık ve ben hiç çorap giymiyorum. Acaba ilgisi var mı? Lütfen fikrinizi paylaşır mısınız 🥰