Hmyraltnts Kızlar normalde ne kansızlık nede başka bir rahatsızlığım yoktu çok şükür. Hamileliğimde kan ilacı kullanıyorum ama yine hem kansızlık çıktı hemde kolesterol var dedi aile hekimi doktorunun takip etmesi gerekiyo. Gebelerde görülüyor endişelenivek bir şey yok bol bol su iç zaten ilaç veremeyiz bu dönemde dedi. Ama moralim aşırı bozuldu h beklemiyordum. Başına böyle bitir şey gelen varmı nasıl düzeldi diyet mi yapmalıyım. 😔😔
Mti2209 Hmyraltnts benim de kolestrolum yüksek ve doktorum önemli değil hamilelikte oluyor dedi , stres edecek bir şey yok, kan değerlerimde biraz düşük ilaç kullanıyorum o kadar, kafanıza takıp strese girmeyin bence
yysmnn Hmyraltnts ben kan verdiğimde bakmamışsınız kolestrolüme dedim gebelikte bakmıyoruz dedi demekki sizinkide normal bir durum çok kafanıza takıyosanız eğer hamur işi tereyağı margarin tarzı şeylere yerken dikkat ederseniz düzene girer🙂
Agg0207 Hmyraltnts benimde bı tık yüksekti ama gebelerde çok normal demişti kafama bile takmadım ben şahsen
rabiatkncee Hmyraltnts canım korkmana gerek yok 25 haftalıgız benimde 20 haftadan sonra başladı kolestrol aşırı yüksek doktorum normal dedi kansızlık da vardı onun için gnyferon kullanıyorum bol su içiyorum yürüyüş de yapıyorum geçmiyor normalmiş ☺️
Hmyraltnts Mti2209 Banada öyle dedi ama normal doğumu etkileyecek bi şey olur diye moralim bozuldu biraz sezeryan hiç istemiyorum bu sebeple bi aksilik olursa çok üzülürüm çok çok dua ediyorum hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde normal olsun diye. Sen kaç haftalıksın canım ben 29+2
Mti2209 Hmyraltnts ben 35+3 üm . Normal doğumu etkileyecek bir şey değil . Ama eğer normal doğum istiyorsan kan değerlerini toparlaman gerek . Kolestrol vücutta fazladan yağ depolandığı için oluyor sanırım . Tamamen hormonlarla alakalı . İlk doğumun galiba ☺️
Hmyraltnts yysmnn Doğru söylüyosun aslında çok fazla hamur işi tüketmiyorum ama ekmeği vs azaltmak lazım sanırım teşekkür ederimm canım😘
Hmyraltnts Mti2209 Valla günde 1 defa kan ilacı içiyorum onun dışında pekmez vs gibi şeylerle takviye yapmayı düşünüyorum umarım düzelir. Evet ilk doğumum olucak😅
Hmyraltnts Kyy01 Aç karna kan tahlili verdim de tansiyon vs gibi şeyler olursa diye bi tedirgin oldum
Hmyraltnts Agg0207 Bende öyle yapim banada emdişencek bişe yok bol su iç dedi teşekkür ederim canım 😘
Hmyraltnts rabiatkncee Bende o ilacı kullanıyorum günde 1 defa umarım doğumdan sonra düzelir. İçim rahatladı cidden teşekkür ederimm 😘
Tmtugbaa Benimde yüksekti doktor önemli değil hamilelikte hormonlar alt üst oluyor bir sene sonra ancak değerlerin normale döner dedi
Hmyraltnts Tmtugbaa Demekki doğru kendi doktoruma henüz kontrole gitmedim aile hekimi söyledi banada bakalım benimki ne dicek muhtemelen aynısını söyler banada
Hmyraltnts MeltemNermin Valla bilmiyorum rutin sağlıkocağı kan tahlili istedi en son gebeliğimim başında yaptırmıştım kansızlığım olduğunu tahmin ediyordum çünkü belirtileri vardı ama bunu beklemiyodum bakılıp bakılmadığı hakkında bilgimde yok kendi doktoruma gitmedim henüz gittiğimde bakalım o ne dicek. Her gebede olabileceğini söyler muhtemelen.
MeltemNermin Hmyraltnts ayni sekilde saglik ocaginda rutin yaptirdim sonra korkup doktoruma gittim hamilelikte yüksek çıkar bakılmaz dedi. Daha once ki hamileligimdeki tahlillere baktım o zaman da yuksekmis yani kendini üzme