acelyamom Kızlar bir konuda çok kararsız kaldım bebeğim Ocak 23 gibi doğacak ilk zamanlar sağlık ocağına aşıya Vs giderken giymesi için h&m in astronot tulumunu mu alsam yoksa dışı tüylü içi polarli tutumunu mu alsam bilemedim kullanan varsa hangisi daha iyi olur yardımcı olabilir mi ?