Prensesim77 Turas evet bende duymuştum erkek kendini belli ediyormuş diye duymuştum bnm kızdı 4 buçuk aylıkta öğrendim kendini hiç göstermiyordu hep bacaklarını kapatıyordu 😅
Krispiim16 11+1 de ikili test yaptırmıştım ama bebeğim 3 gün önden gittiği için 11+4 de erkek dedi şuda pipisi dedi 😂😂
Krispiim16 Yaseminaykut kız olsun istiyorum hep hayalimdi kız çocuğumun olması ama dünde kontrolde çıkıntı gördük ama kızlarda da olabilir dedi doktorumuz oyuzden yine kesin bişeyimiz yok 10 gün sonra bir randevumuz daha var bakalım ne olacak 😌😌
2prenses_masal-oyku Krispiim16 pipi sandıkları şey kordon falan olabiliyo bazen o yüzden yanılıyorlar
2prenses_masal-oyku 11+2 de gittim daha oluşmamış dedi bana acaba yanılgı olmasın diye söylemekmi istemedi çok durmadıda zaten üzerinde öyle bakıp geçti kalp dinletti düzenli kalp atışı falan var dedi başka bişeye bakmadı 😔
Krispiim16 2prenses_masal-oyku yok canım iki kez baktılar ve ikisinde de gördük o pipiyi bir afta arayla 😌