2.sezaryen oldu Çarşamba günü maşallah diyelim öncelikle iyiyim bugün kendi evime geldim kendi işimi de görüp halledebiliyorum bünye ile alakalı elbet ama bebek olunca onun için herşeye katlanıliyor 🙂 37+5 de doğdu sancılar olması sebebi ile. Merak eden arkadaşlar için de soylim 2.sezaryende olsa nişan gelme su gelme durumları yaşanabilir olursa da doktora gidin zaten direk. Ben ilk oğlum da sancı nedir hiç bilmedim bile ama bu 2.gebelikde sancılarım başlamıştı 2hafta süren ara ara 37 de aldı zaten.