Lou 12+4 haftalığız yarın doktor kontrolüm var 2li tarama testi de yapılacak cinsiyeti öğrenebilir miyim acaba? Bide doktoruma sormam gereken herhangi önemli dediğiniz bi soru var mı tarama testiyle alakalı? 😶
minikmucizeemaak Lou Ben özel kontrollüyüm 13+6 da kız tahmini yapıldı ama 15+0 da minik adamımı öğrendim🥹 Bence acele etmeyin net bir sonuç için bir kaç hafta daha bekleyin
JaleTogrul Lou neden karıştırıyorlar ki ne diyorlar🥰 men ilk oğlumu 17+3te ikinciyi 23+3te öğrendim kız sabrlı ol🤣🤣
minikmucizeemaak Lou Yani haftanız çok erken haftalar tabi ki karıştırmalar olabilir en güzeli bir kaç hafta daha beklemek zaten doktorum bana da kesin dememişti 1 hafta sonra kesinleştirelim dedi o zaman erkek olduğunu öğrenmiştim en güzeli Biraz beklemek
Elif_p Lou bana sorarsan emin değilse söylemesin çünkü değişiyor tahminler 16 da net sonuç oluyor tahminlere acabalarla geçiyor 1 ay
Lou JaleTogrul biri diyo kızın olur diğeri diyo oğlun olur 😁sağlıklı olsun tabi önceliğimiz o hepimizin ama merakta ediyoruz yani
JaleTogrul Lou tabii ki ya ilk bile olsa merak ediliyor 😍 usm resmin varmi tahmin yapayim iki erkek annesi olarak😁
Ozken1 Lou ben 15 olana kadar dr sormadım tam 15 de erkek dedi bekleyin bence kızımda 12 de erkek sonra koz dendi bekleyin derim