15 Mayıs’ta sezeryan oldum ölü doğum oldu 5 aylık hamileydim tansiyondan dolayı kalbi durmuştu ve acil sezeryana aldılar ilk gebeligimdi ve 40 çıktıktan sonra adet oldum 19 Haziranda ve eşimle korunduk ama tam da korunmadik iki üç kere içime boşaldı ve 19 temmuzda da olmam lazımdı hala olmadım 3. Gün bugün gecikmenin sizce bişe mi var yoksa.sezeryandan sonra normal mi. Ve benim adetim düzenlidir her zmn her ay aynı günde olurdum