Kızlar merhaba 😊 öncelikle happy kids ten tekrar buraya transfer olmakla cok mutluyum 😄😄 tabiki bazı risklerde yeniden beni bekliyor…onlardan biride gebelik şekeri bugun doktora gittim muayenemi oldum kese dha olusmamis geç döllenme dendi haftaya tekrar cagriyor doktorum gorurum ins. Demem o ki kizlar doktorum gebelik sekerimin tekrarliycagini ve ayni problemleri yasiycagimi soyledi bu durumdan kurtulmam icin önerileri olan varmi aranizda acaba ? Diyette yapmistim oglumda bi sure kdr ama erken dogumla sonuclandi malesef tecrubeli gebislerden öneri bekliyorum 🤗🤗