Hanımlar benim ilk betam 123 çıktı ikinci 450 üçüncü 913 son kan betada 1750 çıktı ama son adet tarifine uymuyor gebelik doktor geç döllenme olmuş olabilir dedi ama boş gebelikden de şüphe ediyorlar şuan 5+2 haftalık oldum haftaya kalp atışını duymaya gidecem insallh sizce böyle durum olabilir mi benimle aynı olayı yaşayan var mı