dudaktan_kalbe25 Babyy21 Merhaba! Canım iyi gidiyor şükürrr hafif karnım şişti sankii ama hala bi ses yok duymuyorum😅 artık bi oynasın istiyorum😁
Babyy21 dudaktan_kalbe25 ay benim de öyle sanki ama gaz o diyorlar 😃 benim de kasık ağrısı mide bulantısı devam
dudaktan_kalbe25 Babyy21 iyi dedik sana eve gelfim yediklerimi cıkarttım bi anda midem bulandı nedense normalde yoktu öyle bise😅😅 bundan sonra iyim demicem daha🤣🤣
Mucizeolsuun Bu hafta itibariyle yavaş yavaş artık karınlar çıkmaya başlar 😇 benim de halsizlik uyku problem😁