Ebraz ilk hamileliğimde lierac kullandım 12. Haftadan itibaren sabah akşam sürdüm sadece sol yanımda onuda zaten külot veya mayo kapatıyor hafif çatlağım oldu bunda daha rahatım 1 haftadır sürmedim misal genetik olduğunu düşünüyorum annem 3 çocuk doğurmuş ben 4,5 kg doğmuşum ama tek çatlak yok