Sumeyyenur1 35+7 haftamızdayız. Günde 5 6 kere özellikle solda sertlik ve şişlik oluyor. Bebek orda toplanıyor diyorlar sizdede öyle oluyor mu normal mi sizcede ? Bide dün çok hareketliyse bugün az hareket ediyor normal mi buda ?
Cerennn1 Sumeyyenur1 o toplanan bebek degl rahimmis canım daha yeni söyledi doktor bana ve kasılma yalancı sancı olarak geçiyor son ayda cok normal bu dedi
Cerennn1 Sumeyyenur1 evet bende öyle biliyordm daha 2 gün once nst sonrası doktor sordu toplanma oluyormu diye evet bebek dedim tek bir yere toplanıyor karnım sertleşiyor dedim o bebek degil rahmin dedi