2melkannesii  Keseden cinsiyet anlayan varmış merak ettim acaba cinsiyeti ne sizce ? 🤭
Sezen01 2melkannesii benimkisi sağa bakacak şekilde fasülye görüntüsünde idi daha ilk kalp atışını dinlerken doktor ve sekreteri şakayla direkt erkek demişlerdi 11. Haftada erkek çıktı 😬😬😬
2melkannesii serensuat ultrason eskiydi çok net görüntü vermiyor canım uygulamada kamera dan çekip görsel attırıyor netlemiyor
2melkannesii _Anonimdenim hala tahminde bulunan olmadı ama sol erkek sağ kız diyeni duydum az önce postta🤭 kesede bebek ne taraftaysa ona bakıyorlarmis
2melkannesii _Anonimdenim kesede ki bebek sizinki ve benimki gibi sola doğruysa erkek diyorlar sağa doğruysa kız diyorlar🤭
Sezen01 2melkannesii yani cenin görüntüsü sağa bakıyordu bizim arkadaşlarda fasülye görüntüsü gibi sağa bakanlar erkek demişti erkek çıktı sonra karın şeklime baktılar sivri duruyordu hep erkek dediler sonuç erkek oldu 😂😂😂😂