Esoo0698 Kızlar 35 haftalığım 2 gündür vajinama baskı yaptıkça sızlıyor ve cidden çok acıyor karnımın alt kısmınada ağrı giriyor. Bu vajinada sızlama iğne batar gibi olması normalmi ?
Edosko26 Bende de olmuştu halen bazen yürürken, yada doğrulurken oluyor doktoruma sorduğumda rahim kendini doğuma hazırlıyor artık, o yüzden bu tarz batmalar, kramplar yaşayabilirsin. Kasık ağrılarını takip etmen önemli demişti
Esoo0698 Edosko26 Sürekli değilde ara sıra geliyor gün içinde 3-4 kere falan yaşıyorum. 2.doğumum olucak bide sezeryan açılma olurda anlamam diye korkuyorum
HeycanliMommy Valla benim de öyleydi kasık ağrım vardı vajinama doğru ağrı vardı. Acile gittim sancım cıktı ama açılmam yok. Doktoruma gittim yalancı sancılar dedi dinlen bol sıvı al dedi. Olabiliyomuş artık. Bakalım 36 haftadayız en az 1 hafta daha beklese oğlum🙏
Ezgicikk Ulvana ben 29 dayım bende de başladı.. Ne demek oluyo ki bu haftalarda? Yalancı sancı falan mı??? Korktum şimdi bi 😱😱
Ezgicikk Ulvana bende çok hafif idrar yolu enfeksiyonu vardı zaten 😂 üstüne bebiş de ittiriyor tam oluyo demek kii 😂 napcaz dayncaz az kaldı 😂
Ezgicikk Ulvana çokça aminn canım inşallahh 🙏🙏 sağlıcakla kıcağımıza alıp sağlıcakla büyütelim yavrularımızı inşallahh 🙏🙏♥️♥️
Tanli1993 Benim bebek ters 36+3üz bende bebek ayaklarını geriyo uzatiyo falan ondan saniyodum demekki herkeste oluo. Sürekli degil bebek hareket edince oluo bayagi canimi yakiyo