Ogretmen_17 Bugün gebeliğimin kimyasal gebelik olduğunu öğrendim 😔 çok büyük bir hayal kırıklığı 😔 kimyasal gebelik sonrası doktorum korunma dedi. Benim gibi kimyasal gebelik sonrası sağlıklı gebelik yaşayan var mı 😔
Loyabloom Ogretmen_17 evet ben kimyasal gebelıkten 1 hafta sonra tekrar hamıle kaldım 19+4 sağlıklı ilerliyoruz🙏🏻🌸
Mommybabyy Ogretmen_17 üzüme canım bnde bir ay önce kimyasal geçirdim bu ay tekrar hamile olduğumu öğrendim için rahat olsun
Merieva Ogretmen_17 Kimyasaldan sonra regl oldum ve hamile kaldım 2 ay içinde hiç üzülmeyin daha çabuk hamile kalınıyor.
_mom3503 Ogretmen_17 üzme kendimi bende kimyasal gebelik geçirdim iki üç ay sonra tekrar hamile kaldım.27 haftamdayım.Bak çok şükür hamile kalabiliyorsun kimyasal gebelik sağlıklı gebeliğin habercisidir bol bol dua et 🌼
Gmzeakky Bende Ekim 2022de kimyasal gebelik geçirdim sonra kasımda adet olmayı beklerken olamadım testyaptim ki ne göreyim hamileyim suan 36haftayi geçtim korkmayin kimyasaldan sonra hemen tutuyor gebelik🥰
Ogretmen_17 🥹 çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Çok heveslenmiştim o kadar üzüldüm ki bugün. Mesajlarınız umut oldu bana. Kanamanın gelmesini bekliyorum henüz kanama olmadı. Kanda 14 e düşmüş beta değerim 🥹😔
Panioku Merhaba ben iki kimyasal üstüste geçirdim kürtaj oldum şu an adetim, âdetimbittikten sonra korunmayı bırakacağım çok korkuyorum aynı durumu yaşamaktan