Nefesim9 Bu gün doktor kontrolüm vardı ve bebeğimin 10 gün geriden geldiği söylendi doktor bir şey olmaz takip edeceğiz dedi ama içim hiç rahat değil 😔😔 böyle bir durum yaşayan var mı ?
mnli Nefesim9 haftasını yakalaması için protein ağırlıklı beslenmenizi öneririm bşr de sıcaktan belki canınız istemiyordur ancak öğün atlamayın
GokceMom_ Nefesim9 merhaba cnm ben hamıleyken aynı durumu yasamıstım doktorum bana da 10 gun gerıden gelıyo demıstı bıdahakı hafta gıttıgımde durum duzelmısti kızım da saglıklı cok sukur 10 gun snra 2 aylık olucaz Allahın ıznıyle sıkma canını 🙂
GulserenKY Bu aralar ne kadar çok gerilik var başlığı görüyorum ya m. Eskiden de vardı biz mi farketmedik ne anlamadım. 10 günlük gerilik önemli değil korkma canım kaç haftaliksin.
yummyyumos Benim de 20.5 mm kese ölçüsü ile 6+3 reglim düzensiz pcos var geç döllenme düşünüyorum ama emriyo hala görünmedi acil detaylı ulturasonla boş gebelik dedi yorumlar mısınız lütfen. [](https://)https://drive.google.com/file/d/1sGVQAc-o8e11dp01G-SHP2IIQtN3pAUv/view?usp=drivesdk Burada görünen nedir?
ahsengl yummyyumos bana da boş kese demişti dedikleriniz bende de var geç döllenme ve pcos var ama ilk gittiğim hastane boş olabilir demişti ertesi gün başka hastaneye gidince 9. Hafta da duydum kalp atışını hastane fark ediyor cihazları önemli
yummyyumos ahsengl bebekle birlikte mi keseniz kaçtı benim şuan 20.5 6+3 görünüyor normal mi arkadaşlar?
Nefesim9 GokceMom_ içime su serptiniz çok teşekkür ederim inş her şey yolunda gider 🙏 tüm hamileler için 🙏🌸