Kizlar Allah’ın izniyle yarın 37 haftalık olacam bu hafta içinde doktora gittim bebeğimin her şeyi normal çok şükür ama doktorum yıllık izine cikacakmis bana 7 ağustosa gün verdi tam 39 haftalıkken gel dedi normal doğum gözüküyor dedi ama daha gitmeme 2 hafta var son haftalar her hafta çağırıyorlar doktorlar ben başka doktora mi gitsem yine 7 ağustosta tekrar kendi doktoruma gitsem siz olsaniz napardiniz.