Endişeni çok iyi anlıyorum şu an yana yana, başına gelen insanların yazmasını istiyor kendini teselli etmek istiyorsun. Sana şöyle söyleyebilirim, hepimizi yaratan Allah. Ondan geliyoruz, ona döneceğiz. Tesellin emin ol kendi içinde. Benimde kızım olacak 37. Haftamdayım. Detaylı ultrasonda sağ elinde 3 tane parmağının eksik olduğunu söylediler. Aynı böyle sağa sola baktım başına gelen var mı diye sonra duruldum. Dedim ki ne yapıyorum ben? Sanki böyle doğsa sevmeyecek miyim, kabul etmeyecek miyim? Sevgisi farklı mı olacak. Tüm uzuvları tam doğup, 2 gün sonra kaybetmeyeceğini nereden bilebilirim, bugün ellerim tam parmaklarım tam, ama yarın hepsinin bende durmaya devam edeceğini nereden bileceğim diye diye kendimi teselli ettim. Allah başka bir sağlık sorunu vermesin öyle dua et, kapalı kutuyuz şu an, bol bol Kün fe ye-kûn çek.. Allah ol der ve olur. Ultrasonlardaki sonuçların gözlemlerin hiçbiri %100 değil. Ne bebeklere neler diyorlar sapasağlam çıkıp geliyor. Her zorlukla beraber bir dermanı da gelir Allah kuluna taşıyamayacağı yükü vermez böyle düşün. Ben sanmıyorum bebeğinde bir sıkıntı olacağını, içime öyle doğmadı. Sende güzel düşün, evlat senin evladın. Canı içinde sağ olsun önemli olan o ❤️